Har du skæv ryg?

En skæv ryg er ikke nødvendigvis forbundet med et liv med ondt i ryggen. Mange lever med skæv ryg, uden at være besværet af det eller opleve smerter. Andre får ondt i ryggen og har brug for behandling hos en fysioterapeut.

Hos Fysio North er vi eksperter i behandling af skæv ryg. Vi kan hurtigt se, om du har en skæv ryg, når du kommer ind til os. Og vi ved præcis, hvordan du skal træne for at styrke din ryg bedst muligt.

Vores klinik ligger i Aalborg, og da vi er flere uddannede fysioterapeuter, kan du komme hurtigt til, når du gerne vil bestille en tid. Faktisk er der stort set aldrig ventetid, når du har brug for vores hjælp.

Vil du gerne have vores hjælp til behandling af skæv ryg, er vi kun et opkald væk.

Symptomer på skæv ryg

I langt de fleste tilfælde er der ingen symptomer, hvis du har en skæv ryg. Du kan sagtens leve med en skæv ryg og gøre alle de ting, du gerne vil, uden at opleve gener. Din ryg er stærk, og den bliver kun endnu stærkere af at blive brugt.

I få tilfælde vil der dog opstå problemer i tilfælde af skæv ryg.

Symptomer, du kan opleve med en skæv ryg:

• Rygsmerter
  • Stivhed i ryggen
  • Funktionsnedsættelse

Anmeldelser på facebook

Behandling af skæv ryg

træning er sundt for din ryg

Har du gener som følge af en skæv ryg, kan du have stor gavn af fysioterapi. Her vil du først blive grundigt undersøgt, og derfor vil du i samarbejde med en uddannet fysioterapeut blive introduceret for en række af øvelser, der kan gavne din ryg.

Des stærkere ryg du har, des mindre risiko er der for, at du vil komme til at opleve rygsmerter. Med en skæv ryg er det dog afgørende, at du træner på den rigtige måde, hvis du oplever gener. I sjældne tilfælde kan en skæv ryg medføre yderligere behandling, som eksempelvis kirurgi.

Få undersøgt din ryg

Vi undersøger dig, finder roden til dine rygsmerter, og giver dig de øvelser, der skal til for, at du kan komme af med dine smerter.

Fysio North i Aalborg

• Vi har mere end 15 års erfaring som fysioterapeuter.
  • Du er i trygge hænder hos uddannet og certificeret fysioterapeut.
  • Du kan få tilskud via Sygeforsikring Danmark.
  • Vi har to professionelle behandlere.
  • Hos os er der ingen ventetid.
  • Kunder anbefaler os og giver os gode anbefalinger.
  • Du bliver tilbudt fornuftige og fair fysioterapeut priser.
BOOK ONLINE